• Lorem ipsum

Leveranciersinformatie

Neem gerust contact met ons op als u vragen heeft:

NaamAmacom, The Amazing Company
Websitehttps://www.amazingcompany.eu
E-mailadres[email protected]
Telefoonnummer073 543 0775
AdresDe Tweeling 24-A, 5215 MC 's-Hertogenbosch
KVK nummer17114253
BTW nummerNL 808.239.909.B01

 

Producten

De volgende producten worden door Amacom geleverd:

Veelgestelde Vragen

 

1 Levering
1.1 Wat is de levertijd van mijn artikel(en)?

De levertijd bedraagt 1 tot 2 werkdagen.

1.2 Krijg ik een bevestigingsmail?

Je ontvangt na je online bestelling van DekaMarkt een bevestigingsmail. Je krijgt ook een PDF bestand opgestuurd. Dit is je aankoopbewijs, bewaar deze goed. 

Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Check dan je spamfolder. Nog steeds geen mail, neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt (https://www.dekamarkt.nl/services/klantenservice).

1.3 Krijg ik een track & trace code?

Je ontvangt een Track & Trace per mail om het pakket te volgen zodra het product verzonden is.

1.4 Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?

Elk product wordt afzonderlijk verzonden.

1.5 Wat zijn de verzendkosten?

De verzending van jouw bestelling is gratis.

1.6 Door welke vervoerder worden de artikelen verstuurd?

Afhankelijk van het adres.

1.7 Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven, wat moet ik doen?

Mailen met de referentie / ordernummer (die jullie ons opsturen) naar [email protected]. Als dit snel genoeg gebeurd kan dit nog worden gewijzigd.

1.8 Kan ik mijn order nog annuleren?

Mailen met de referentie / ordernummer (die jullie ons opsturen) naar [email protected]. Als dit snel genoeg gebeurd kan dit nog worden gewijzigd.

 
2 Retourneren
2.1 Wat zijn de retourvoorwaarden?

Wij willen u nog wel even wijzen op onze retourvoorwaarden, het product moet voldoen aan onderstaande voorwaarden: 
 
Het product is compleet
Het product is onbeschadigd
Het product is in originele verpakking verpakt
Het product is enkel kort getest net zoals u in de winkel zou doen. In gebruik nemen is niet toegestaan.
Zorg dat u uw product netjes verpakt zoals u deze heeft ontvangen.
Om het retourproces te bespoedigen verzoeken wij u vriendelijk een retour reden en/of klachtomschrijving vooraf kenbaar te maken.
 
Wij retourneren orders die niet aan bovenstaande punten voldoen.
 
Na ontvangst van het retourlabel  kunt het pakket kosteloos retour sturen via een DHL service punt.

2.2 Binnen hoeveel dagen kan ik het product retour sturen?

Indien u binnen 14 werkdagen nadat uw bestelling bij u is bezorgd bepaalde producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, kunt u deze aan ons retourneren. De producten dienen onbeschadigd en in de originele staat te zijn.

2.3 Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van het artikel?

Er kan via [email protected] een retour label aangevraagd worden waarmee het artikel kostenloos retour kan worden gestuurd.

2.3 Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?

Er kan via [email protected] een retour label aangevraagd worden waarmee het artikel kostenloos retour kan worden gestuurd.

2.4 Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?

Graag een mail sturen inclusief foto's naar [email protected].

2.5 Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?

2 jaar fabrieksgarantie

2.6 Wat zijn de garantievoorwaarden? Waar kan ik deze vinden?

Neem contact op met [email protected].

 
3 Product specifiek
3.1 Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?

Nee.

3.2 Waar kan ik mijn factuur opvragen?

De factuur kun je opvragen via [email protected].

3.3 Waar vind ik de algemene voorwaarden van de leverancier?

Neem contact op met [email protected].