1 Levering
1.1 Wat is de levertijd van mijn artikel(en)?
Afhankelijk van het bestelde product zal de levering binnen 1-4 werkdagen plaatsvinden. Uitzondering hiervan zijn artikelen waarbij je zelf de bezorgdag kan bepalen.
1.2 Krijg ik een bevestigingsmail?
Je ontvangt na je online bestelling van DekaMarkt een bevestigingsmail. Je krijgt ook een PDF bestand opgestuurd. Dit is je aankoopbewijs, bewaar deze goed.
Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Check dan je spamfolder. Nog steeds geen mail, neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt.
1.3 Krijg ik een track & trace code?
Dit is afhankelijk van de leverancier. Kijk voor meer informatie op de pagina van de leverancier van jouw bestelde product:
1.4 Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
We streven ernaar om jouw bestelling in een keer te leveren. Het kan echter gebeuren dat dit niet lukt.
1.5 Mijn bestelling is niet compleet?
We streven ernaar om jouw bestelling in een keer te leveren. Het kan echter gebeuren dat dit niet lukt. Heb je na 10 werkdagen je bestelling nog niet compleet? Neem dan hier contact op via het contactformulier op de website van Inferno cooking.
1.6 Wat zijn de verzendkosten?
De verzending van jouw bestelling is gratis.
1.7 Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven, wat moet ik doen?
Kijk voor deze informatie op de pagina's van de leveranciers:
1.8 Bestelling wijzigen
Kijk voor deze informatie op de pagina's van de leveranciers:
1.9 Kan ik mijn order nog annuleren?
Kijk voor deze informatie op de pagina's van de leveranciers:
1.10 Kan ik nog een product toevoegen aan mijn bestelling / mijn bestelling wijzigen?
Het is niet mogelijk om achteraf nog een product toe te voegen of de bestelling te wijzigen. Plaats een nieuwe of, indien nodig, de huidige bestelling te annuleren/retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Let op: aan het retourneren van producten kunnen kosten zijn verbonden. Kijk voor deze informatie op de pagina's van de leveranciers:
2 Retourneren
2.1 Hoe kan ik retourneren?
Klik op de betreffende leverancier om meer informatie over het retourproces te bekijken:
2.2 Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Kijk voor deze informatie op de pagina's van de leveranciers:
2.3 Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
Kijk voor deze informatie op de pagina's van de leveranciers:
3 Product specifiek
3.1 Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Kijk voor deze informatie op de pagina's van de leveranciers:
3.2 Schade / defect melden
Kijk voor deze informatie op de pagina's van de leveranciers:
3.3 Ontbrekend onderdeel / incompleet product
Kijk voor deze informatie op de pagina's van de leveranciers: