• Lorem ipsum

Leveranciersinformatie

Neem gerust contact met ons op als u vragen heeft:

NaamConcept Online BV
Websitewww.conceptonlinebv.nl
E-mailadres[email protected]
AdresHogebrinkerweg 19B, 3871 KM Hoevelaken
KVK nummer86240307
BTW nummerNL863906424B01

 

Producten

De volgende producten worden door Concept Online geleverd:

Veelgestelde Vragen

 

1 Levering
1.1 Wat is de levertijd van mijn artikel(en)?

De levertijd bedraagt 1 tot 5 werkdagen.

1.2 Krijg ik een bevestigingsmail?

Je ontvangt na je online bestelling van DekaMarkt een bevestigingsmail. Je krijgt ook een PDF bestand opgestuurd. Dit is je aankoopbewijs, bewaar deze goed. 

Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Check dan je spamfolder. Nog steeds geen mail, neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt (https://www.dekamarkt.nl/services/klantenservice).

1.3 Krijg ik een track & trace code?

Je ontvangt geen Track & Trace van deze leverancier. Wil je de status van jouw order checken, neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt via [email protected].

1.4 Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?

Elk product wordt afzonderlijk verzonden.

1.5 Wat zijn de verzendkosten?

De verzending van jouw bestelling is gratis.

1.6 Door welke vervoerder worden de artikelen verstuurd?

DPD of GLS.

1.7 Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven, wat moet ik doen?

Neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt via [email protected].

1.8 Kan ik mijn order nog annuleren?

Het is mogelijk om de bestelling nog te annuleren wanneer het nog niet is verstuurd. Stuur z.s.m. een e-mail naar [email protected].

 
2 Retourneren
2.1 Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je hebt een retourtermijn van 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Je kan jouw bestelling terugsturen naar het afzenders adres op de pakbon/verzendetiket onder vermelding van jouw ordernummer, naam en adres.

2.2 Binnen hoeveel dagen kan ik het product retour sturen?

14 dagen.

2.3 Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van het artikel?

De kosten voor het retour sturen van het artikel worden niet vergoed.

2.3 Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?

Je kan jouw bestelling terugsturen naar het afzenders adres op de pakbon/verzendetiket onder vermelding van jouw ordernummer, naam en adres.

2.4 Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?

Neem contact op met de klantenservice van DekaMarkt via [email protected].

2.5 Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?

1 jaar.

 
3 Product specifiek
3.1 Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?

Nee.

3.2 Waar kan ik mijn factuur opvragen?

De factuur kun je opvragen via [email protected].