• Lorem ipsum

Leveranciersinformatie

Neem gerust contact met ons op als u vragen heeft:

NaamInferno Cooking - 200 Fahrenheit B.V.
Websitewww.infernocooking.com 
E-mailadresnvt
Telefoonnummernvt
AdresIngenieur Leyweg 8, 2031 CD Haarlem
KVK nummer60296356
BTW nummerNL853847940B01

 

Producten

De volgende producten worden door Inferno Cooking geleverd:

1 Levering
1.1 Wat is de levertijd van mijn artikel(en)?

Je kunt zelf een bezorgdatum kiezen, je bepaalt dus zelf de levertermijn. De link hiervoor ontvang binnen 2 werkdagen na het plaatsen van je bestelling. Een tijdstip kiezen is niet mogelijk. Je ontvangt uiterlijk op de dag van levering voor 10.00 uur een email met daarin het tijdslot van de levering. Er wordt op werkdagen tussen 08.00-18.00 geleverd. De leveringen starten vanaf woensdag 12 april.

1.2 Krijg ik een bevestigingsmail?

Je ontvangt na je online bestelling van DekaMarkt een bevestigingsmail. Je krijgt ook een PDF bestand opgestuurd. Dit is je aankoopbewijs, bewaar deze goed. Binnen twee werkdagen ontvang je nog een mail van de leverancier. In deze mail staat een link naar een bezorgplanner. Hier kies je zelf een dag waarop jouw bestelling geleverd wordt. Een tijdstip kiezen is helaas niet mogelijk. Je ontvangt uiterlijk op de dag van levering voor 10.00 uur een email met daarin het tijdslot van de levering. Er wordt op werkdagen tussen 08.00-18.00 geleverd.

Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Check dan je spamfolder. Nog steeds geen mail, neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt (https://www.dekamarkt.nl/services/klantenservice).

1.3 Krijg ik een track & trace code?

De avond voorafgaand aan de levering ontvang je een mail van de transporteur met daarin een track & trace.
Uiterlijk om 10.00 uur op de dag van levering ontvang je een mail van de transporteur over het tijdslot van de levering.

1.4 Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?

We streven ernaar om jouw bestelling in een keer te leveren. Het kan echter gebeuren dat dit niet lukt. Heb je na 10 werkdagen je bestelling nog niet compleet? Neem dan hier contact op via het contactformulier op de website van Inferno cooking.

1.5 Mijn bestelling is niet compleet?

We streven ernaar om jouw bestelling in een keer te leveren. Het kan echter gebeuren dat dit niet lukt. Heb je na 10 werkdagen je bestelling nog niet compleet? Neem dan hier contact op via het contactformulier op de website van Inferno cooking.

1.6 Wat zijn de verzendkosten?

De verzending van jouw bestelling is gratis.

1.7 Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven, wat moet ik doen?

Telefonisch kunnen wij geen wijzigingen verwerken. Neem hier contact met op met de klantenservice van Inferno Cooking en gebruik het onderwerp: “Vraag over bestelling”.

1.8 Bestelling wijzigen

Je bestelling wijzigen of iets toevoegen is niet mogelijk. Plaats een nieuwe bestelling, retourneer je bestelling, of annuleer je bestelling en plaats vervolgens een nieuwe bestelling.

Telefonisch kunnen wij je bestelling niet annuleren. Neem hier contact met op met de klantenservice van Inferno Cooking en gebruik het onderwerp: “Vraag over bestelling”.

1.9 Kan ik mijn order nog annuleren?

Telefonisch kunnen wij je bestelling niet annuleren. Neem hier contact met op met de klantenservice van Inferno Cooking en gebruik het onderwerp: “Vraag over bestelling”.

1.10 Kan ik mijn leverafspraak wijzigen?

Het wijzigen van de leverafspraak na het inplannen van een datum is niet mogelijk.
Zorg er voor dat er iemand thuis is op de dag van levering. Ben je op de geplande datum niet thuis? Dan wordt er € 32,50 in rekening gebracht voor een nieuwe levering.

1.11 Kan iemand anders de levering aannemen?

Er wordt alleen geleverd op het aangegeven adres in je bestelling. Iemand anders dan degene die de bestelling geplaatst heeft kan de levering aannemen.

1.12 Kan de transporteur helpen tillen bij levering?

De chauffeur bezorgt tot aan de voordeur. Hij/zij kan niet helpen bij het dragen van het pakket naar binnen,
de tuin of bijvoorbeeld naar de 1e of 2e verdieping (zonder lift). Houd er rekening mee dat het om zware pakketten kan gaan. Het minimale gewicht van onze kamado’s is 37 kilo.

1.13 Kan ik nog een product toevoegen aan mijn bestelling / mijn bestelling wijzigen?

Het is niet mogelijk om achteraf nog een product toe te voegen of de bestelling te wijzigen. Plaats een nieuwe of, indien nodig, de huidige bestelling te annuleren/retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Let op: aan het retourneren van een kamado zijn kosten verbonden.

 
2 Retourneren
2.1 Hoe kan ik retourneren?

Je hebt na ontvangst van je product 14 dagen om je product retour te sturen.

De kosten voor het retourneren van een kamado / BBQ Workstation zijn €32,50
Je kunt je retour hier aanmelden


Let op, je bent zelf verantwoordelijk voor het in goede staat retourneren. Sommige artikelen, zoals kamado’s en plate setters zijn kwetsbaar tijdens transport. Alleen voor onbeschadigde artikelen wordt het betaalde bedrag voor retournering teruggestort.

2.2 Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?

Retourneren vanwege schade is niet altijd nodig, vaak kunnen we het ook oplossen met reserveonderdelen. Telefonisch kunnen we geen uitspraken doen over de afhandeling van schade of een defect. Dien een serviceaanvraag in.

Neem hier contact met op met de klantenservice van Inferno in het contactformulier en gebruik het onderwerp: “schade / defect melden”.

2.3 Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?

Je vindt de garantievoorwaarden hier.

 
3 Product specifiek
3.1 Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?

Je vindt hier alle tips om jouw Inferno kamado in topconditie te houden.

3.2 Schade / defect melden

Telefonisch kunnen we geen uitspraken doen over de afhandeling van schade of een defect. Dien hiervoor een serviceaanvraag in.

Neem hier contact met op met de klantenservice van Inferno in het contactformulier en gebruik het onderwerp: “schade / defect melden”.

3.3 Ontbrekend onderdeel / incompleet product

We snappen dat het erg vervelend is wanneer er een onderdeel ontbreekt. Telefonisch kunnen we je hier echter niet bij helpen.

Neem hier contact met op met de klantenservice van Inferno in het contactformulier. Er is een veld voor vrije toelichting waarin je de juiste gegevens kunt aangeven.
We kijken met je mee en helpen je zo spoedig mogelijk. In de tussentijd mag je je BBQ en/of accessoire, indien mogelijk, wel gewoon in gebruik nemen, ook al heb je nog geen reactie ontvangen. Dit heeft geen invloed op de behandeling van jouw melding.

3.4 Wordt mijn BBQ gemonteerd geleverd?

De kamado's komen niet volledig gebruiksklaar uit de doos. Het onderstel, handvat en de zijtafels dien je zelf te monteren. Er is uiteraard een duidelijke handleiding bijgevoegd. Let op: monteer de kamado met 2 personen. Wanneer je kamado leeg is (zonder vuurbox), houdt deze dan goed vast. De kamado is op dat moment instabiel en kan omvallen. Het Inferno Workstation wordt als bouwpakket geleverd.

3.5 Waar moet ik op letten bij de 1e keer gebruik?

Je vindt hier alle tips voor het in gebruik nemen van je kamado.