Omni Channel Group
Leveranciersinformatie
Neem gerust contact met ons op als u vragen heeft:
Naam | Felman /Omni Channel Group |
Website | www.felman.shop |
E-mailadres | [email protected] |
Adres | Eemnesserweg 11, 1251 NA Laren |
KVK nummer | 32147114 |
BTW nummer | NL820462792B01 |
Producten
De volgende producten worden door Omni Channel Group geleverd:
- Felman Premium Hybrid Topper
Veelgestelde Vragen
De levertijd bedraagt 5 tot 10 werkdagen.
Je ontvangt na je online bestelling van DekaMarkt een bevestigingsmail. Je krijgt ook een PDF bestand opgestuurd. Dit is je aankoopbewijs, bewaar deze goed.
Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Check dan je spamfolder. Nog steeds geen mail, neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt (https://www.dekamarkt.nl/services/klantenservice).
Je ontvangt geen Track & Trace van deze leverancier. Wil je de status van jouw order checken, neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt via [email protected].
Ja.
De verzending van jouw bestelling is gratis.
DPD, GLS of PostNL.
Neem dan contact op met de klantenservice van Felman via [email protected] of bel 088-746100 (lokaal tarief).
Het is mogelijk om de bestelling nog te annuleren wanneer het nog niet is verstuurd. Stuur z.s.m. een e-mail naar [email protected] of bel 088-746100 (lokaal tarief).
Wil je binnen 30 dagen retourneren, neem dan contact op met de klantenservice van Felman via [email protected] of bel 088-746100 (lokaal tarief).
30 dagen.
Voor standaard zendingen bedraagt dit ongeveer €6,95 per pakket (België vanaf €7,95) afhankelijk van het gewicht. Deze verzendkosten zijn voor eigen rekening.
1. Meld je retour aan aan met je postcode en bestelnummer.
2. Print het retourlabel en 'Retourformulier Toppers' uit.
3. Ga naar een afgiftepunt om je pakket te versturen naar het adres zoals vermeld op het retourformulier.
Uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van je retour betalen wij je het aankoopbedrag terug, mits wij het artikel retour hebben ontvangen. Dit is met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de aankoop hebt gedaan.
Meld je retour aan met het ordernummer en je postcode.Meld je retour aan met het ordernummer en je postcode. Voeg foto’s van de beschadigingen toe. Wat is er niet/fout geleverd/ontbreekt.
Neem dan contact op met de klantenservice via 088 -7461007 of [email protected].
1 jaar.
Nee.
De factuur kun je opvragen via [email protected].