• Lorem ipsum

Leveranciersinformatie

Neem gerust contact met ons op als u vragen heeft:

NaamFelman /Omni Channel Group
Websitewww.felman.shop
E-mailadres[email protected]
AdresEemnesserweg 11, 1251 NA Laren
KVK nummer32147114
BTW nummerNL820462792B01

 

Producten

De volgende producten worden door Omni Channel Group geleverd:

  • Felman Premium Hybrid Topper

Veelgestelde Vragen

 

1 Levering
1.1 Wat is de levertijd van mijn artikel(en)?

De levertijd bedraagt 5 tot 10 werkdagen.

1.2 Krijg ik een bevestigingsmail?

Je ontvangt na je online bestelling van DekaMarkt een bevestigingsmail. Je krijgt ook een PDF bestand opgestuurd. Dit is je aankoopbewijs, bewaar deze goed. 

Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Check dan je spamfolder. Nog steeds geen mail, neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt (https://www.dekamarkt.nl/services/klantenservice).

1.3 Krijg ik een track & trace code?

Je ontvangt geen Track & Trace van deze leverancier. Wil je de status van jouw order checken, neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt via [email protected].

1.4 Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?

Ja.

1.5 Wat zijn de verzendkosten?

De verzending van jouw bestelling is gratis.

1.6 Door welke vervoerder worden de artikelen verstuurd?

DPD, GLS of PostNL.

1.7 Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven, wat moet ik doen?

Neem dan contact op met de klantenservice van Felman via [email protected] of bel 088-746100 (lokaal tarief).

1.8 Kan ik mijn order nog annuleren?

Het is mogelijk om de bestelling nog te annuleren wanneer het nog niet is verstuurd. Stuur z.s.m. een e-mail naar [email protected] of bel 088-746100 (lokaal tarief).

 
2 Retourneren
2.1 Wat zijn de retourvoorwaarden?

Wil je binnen 30 dagen retourneren, neem dan contact op met de klantenservice van Felman via [email protected] of bel 088-746100 (lokaal tarief).

2.2 Binnen hoeveel dagen kan ik het product retour sturen?

30 dagen.

2.3 Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van het artikel?

Voor standaard zendingen bedraagt dit ongeveer €6,95 per pakket (België vanaf €7,95) afhankelijk van het gewicht. Deze verzendkosten zijn voor eigen rekening.

2.3 Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?

1. Meld je retour aan aan met je postcode en bestelnummer.
2. Print het retourlabel en 'Retourformulier Toppers' uit.
3. Ga naar een afgiftepunt om je pakket te versturen naar het adres zoals vermeld op het retourformulier.
Uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van je retour betalen wij je het aankoopbedrag terug, mits wij het artikel retour hebben ontvangen. Dit is met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de aankoop hebt gedaan.

2.4 Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?

Meld je retour aan met het ordernummer en je postcode.Meld je retour aan met het ordernummer en je postcode. Voeg foto’s van de beschadigingen toe. Wat is er niet/fout geleverd/ontbreekt.
Neem dan contact op met de klantenservice via 088 -7461007 of [email protected].

2.5 Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?

1 jaar.

 
3 Product specifiek
3.1 Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?

Nee.

3.2 Waar kan ik mijn factuur opvragen?

De factuur kun je opvragen via [email protected].